مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:052019-11-20اقتصادي

دولت نباید درآمد بنزین را وارد بودجه کند/ مجلس اجازه تورم شدید را نمی دهد


تمام درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین باید به افراد نیازمند جامعه داده شود و دولت نباید از آن برای سایر امور خود استفاده کند.

- محمدعلی پورمختار در گفتگو با با اشاره به اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: مجلس به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری، مکلف به حمایت از مصوبه سران قواست اما ما قطعا از ابزارهای نظارتی خود به خوبی استفاده می کنیم تا سهمیه بندی بنزین منجر به افزایش شدید تورم در کشور نشود.

وی افزود: همچنین ممکن است تا بنا به ضرورت با دولت صحبت کنیم که سهمیه بنزین برخی بخش ها را افزایش دهد اما این اقدام هم مخالفت با اصل تصمیم سران قوا نیست و صرفا ارائه نظر مشورتی به آنان است.

پورمختار تصریح کرد: از سوی دیگر مجلس قطعا از ابزارهای نظارتی خود استفاده می کند تا قیمت کالاها و خدمات دیگر بر مبنای اعلام دولت، حداکثر 4 درصد تورم داشته باشند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس باید به دقت در این مسئله نظارت کند و پیگیری های لازم را داشته باشد تا مبادا قیمت کالاها و خدمات بیش از آنچه دولت اعلام کرده است، افزایش یابد.

وی بیان کرد: در صورتی که قیمت کالاها و خدمات بیشتر از حد مجاز افزایش یابد، قطعاً نمایندگان مجلس به وزرای مربوطه تذکر لازم را می دهند چراکه هیچ فردی اجازه ندارد که به صورت سرخود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نباید درآمد بنزین را وارد بودجه کند/ مجلس اجازه تورم شدید را نمی دهد

دولت نباید درآمد بنزین را وارد بودجه کند/ مجلس اجازه تورم شدید را نمی دهد