مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 06:002019-11-20ورزشي

قایقرانان هرمزگانی به رده سوم کشور سقوط کردند


تیم هرمزگان در سایه غیبت خواهران کاظمی، با 4 مدال برنز و کسب 47 امتیاز بر سکوی سوم مسابقات قایقرانی آب های آرام بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ایستاد تا بدون کسب حتی یک مدال طلا شاهد رقم خوردن نتیجه ای دور از انتظار باشیم.

- ایسنا/هرمزگان تیم هرمزگان در سایه غیبت خواهران کاظمی، با 4 مدال برنز و کسب 47 امتیاز بر سکوی سوم مسابقات قایقرانی آب های آرام بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ایستاد تا بدون کسب حتی یک مدال طلا شاهد رقم خوردن نتیجه ای دور از انتظار باشیم.

در ماده کایاک یکنفره مسافت 500 متر کیانا کمال زاده و در ماده کایاک یکنفره مسافت 200 متر مینا عبداللهی صاحب مدال برنز شدند.

در ماده کایاک دو نفره مسافت 500 متر نیز تیم هرمزگان با ترکیب کیانا کمال زاده و مینا عبداللهی به مدال برنز دست یافت.

در ماده کایاک چهار نفره مسافت 500 متر هم تیم هرمزگان با ترکیب کیانا کمال زاده، مینا عبداللهی، فاطمه احمدی و پریا رستمی مدال برنز کسب کرد.

مسابقات قایقرانی آب های آرام بانوان کشور و انتخابی تیم ملی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم های گیلان (68 امتیاز) و تهران (63 امتیاز) قهرمان و نایب قهرمان شدند.

این در حالی است که همواره هرمزگان علاوه بر کسب مدال طلا در مواد مختلف این مسابقات، بر سکوی نخست تکیه زده بود اما شاید عدم حضور هدیه و سار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایقرانان هرمزگانی به رده سوم کشور سقوط کردند

قایقرانان هرمزگانی به رده سوم کشور سقوط کردند