مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 05:452019-11-20اقتصادي

مقابله با قاچاق دلیل اصلاح قیمت بنزین است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران قاچاق و ناعادلانه بودن توزیع یارانه سوختی را از جمله دلایل اصلاح و افزایش قیمت بنزین برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسینقلی قوانلو سه شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه کتاب و مطبوعات مازندران با اشاره به بحث اصلاح قیمت بنزین اظهار کرد: همه ی ما وظیفه ی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی این مهم را عهده دار هستیم در این راستا رسانه ها نیز به عنوان رابط بین مردم و مسئولین و همچنین قشری که موفقیت فرهنگ سازی این امر را تضمین کنند می توانند به خوبی در این مقوله وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: شرایط کشور بعد از شروع جنگ اقتصادی و فرمان تحریم ایجاد شد که قطعا با شرایط قبل فرق کرد به طوری که فرصت ها و معافیت های 6 ماهه کاهش پیدا کرد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با اشاره به بودجه سال جاری تصریح کرد: در بودجه امسال 147 هزار میلیارد تومان منابع از فروش نفت پیش بینی شد که به دلیل تحریم ها همه ی این میزان اعتبار محقق نشد و کاهش شدیدی پیدا کرد.

به گفته قوانلو در شرایط امروز مصرف بنزین 97 میلیون لیتر در روز بود این امر در حالی است که در تابستان گذشته مصرف بنزین به 105 میلیون لیتر در روز رسیده بود لذا اگر رشد مصرف بنزین ادامه پیدا می کرد قطعا در سال آینده واردکننده بنزین می شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با قاچاق دلیل اصلاح قیمت بنزین است

مقابله با قاچاق دلیل اصلاح قیمت بنزین است