مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 04:202019-11-20سياسي

محدودیتی برای فعالیت های دانشجویان در 16 آذر وجود ندارد


معاون فرهنگی وزیر علوم با تاکید بر اینکه محدودیتی برای فعالیت های دانشجویان در روز دانشجو وجود ندارد، گفت: از تمامی فعالیت های دانشجویان در روز 16 آذر که در چارچوب قواعد و مقررات باشد، - حمایت خواهیم کرد.

دکتر غلامرضا غفاری در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: برای برنامه ریزی در خصوص 16 آذر و انتخابات، نشست هایی را با معاونین دانشگاه ها برگزار کردیم و تلاش داریم این نشست ها همچنان ادامه داشته باشد و این نشست ها با این هدف برگزار می شود که از فضاهای دانشگاه ها به بهترین نحو استفاده شود.

وی در ادامه تصریح کرد: طبیعتا تشکل های دانشجویی درخواست هایی را به مناسبت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین 16 آذر خواهند داشت که ما به دانشگاه ها تاکید کردیم که همراهی و همکاری لازم را با این درخواست ها داشته باشند و در عین حال توجه داشته باشند که برنامه های اجرایی در چارچوب های قانونی صورت بگیرد.

معاون فرهنگی وزیر علوم خاطر نشان کرد: آیین نامه ای که در خصوص تبلیغات کاندیدای مجلس شورای اسلامی وجود دارد، در دانشگاه ها باید اجرایی شود و در این آیین نامه حد و حدود این فعالیت ها مشخص شده است.

ضمن اینکه باید عدالت در زمینه اختصاص تریبون ها و اختصاص فضا برای کاندیداها توسط دانشگاه ها رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای فعالیت های دانشجویان در 16 آذر وجود ندارد

محدودیتی برای فعالیت های دانشجویان در 16 آذر وجود ندارد