مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آبان 1398 ساعت 04:052019-11-20ورزشي

لغو دیدار ملوان تا محرومیت احتمالی سپیدرود


هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک در حالی آغاز می شود که شش دیدار در این هفته لغو شده و بازی خانگی سپیدرود احتمالاً بدون حضور هواداران برگزار می شود.

- خبرگزاری فارس گیلان ـ سرویس ورزشی هفته سیزدهم رقابت های لیگ یک با حاشیه های فراوانی برای تیم های گیلانی به پایان رسید و داماش دربی شهر باران را به سود خود خاتمه داد.

داماش پیروزی شهرآورد شهر باران دربی شهر باران پس از سال ها انتظار بدون حضور هواداران در ورزشگاه سردار جنگل رشت بین دو تیم داماش گیلان و سپیدرود رشت برگزار شد، تخلف هواداران داماشی در دیدار مقابل گل ریحان در ورزشگاه انقلاب کرج بهانه ای برای محرومیت لاجوردی پوشان شهر باران در دربی رشت شده و این دیدار جذاب بدون هواداران پرشور دو تیم رشتی برگزار شد.

داماش دیدار رو بهتر از رقیب سرخ پوش آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه هفت مسابقه توسط میعاد یزدانی به گل رسید، این گل در دقیقه 61 توسط زینال خیری پاسخ داده شد؛ داماشی ها دگرباره در دقیقه 82 این بار از روی نقطه پنالتی به گل دست یافته و دربی را به سود خود خاتمه دادند.

نبرد برادران رشتی در غیاب هواداران پرشورشان، کم افت وخیز برگزار شد ولی همین دیدار کم حاشیه با چهار اخراجی توأم بود! داور مسابقه بدون هیچ گونه مماشاتی، کارت های زرد و قرمز خود را ارزانی نفرات حاضر در میدان می کرد و در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو دیدار ملوان تا محرومیت احتمالی سپیدرود

لغو دیدار ملوان تا محرومیت احتمالی سپیدرود