مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 22:302019-11-19اقتصادي

پایانِ کلیه فروشی


دلالانِ جانِ مردم برای پول به هر طریقی متوسل می شدند؛ یک روز دیوارهای شهر جولان گاه تراکت هایشان بود و یک روز سایت های اینترنتی را برای رونق تجارتی سیاه انتخاب می کردند و با سوءاستفاده از رنج مردم، - دلالانِ جانِ مردم برای "پول" به هر طریقی متوسل می شدند؛ یک روز دیوارهای شهر جولان گاه تراکت هایشان بود و یک روز سایت های اینترنتی را برای رونق تجارتی سیاه انتخاب می کردند و با سوءاستفاده از رنج مردم، سودهایی کلان به جیب می زدند.

در این میان نیز بیمارانی بودند که چشم امیدشان به دلالان جان بود و عده ای هم از رنج روزگار و برای باز کردن گره مشکلات مالی شان چاره ای جز تن دادن به این تجارت سیاه نداشتند؛ نه نظارتی بود و نه توانایی اقدام علیه کلیه فروش ها.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار سیاه خرید و فروش کلیه آنقدر داغ بود که کمتر کسی فکر می کرد بتوان آن را متوقف کرد.

از طرفی همیشه بیمارانی نیاز به کلیه داشتند و عده ای هم نیازمند پول.

دلالان نیز از دردمندی مردم و بیماران سوءاستفاده کرده و واسطه تجارتی می شدند که دو طرف آن باخت بود؛ چراکه از یک سو گیرنده باید هزینه گزافی می پرداخت و از سوی دیگر دهنده کلیه، اندک پولی گیرش می آمد و در این بین دلالان سودهای کلان به جیب می زدند و چیز دیگری هم برایشان اهمیت نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانِ کلیه فروشی

پایانِ کلیه فروشی