مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 20:502019-11-19اجتماعي

تردد کُند در گردنه های استان سمنان/ ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ


در پی بارش های روزهای اخیر و همچنین برودت هوا در سطح استان سمنان، طبق اعلام پلیس راه، همراه داشتن زنجیر چرخ در تمام محورهای کوهستانی استان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هم زمان با تداوم بارش برف و باران در سطح استان سمنان از روز شنبه تا شامگاه سه شنبه، غالب محورهای مواصلاتی استان لغزنده هستند و لذا برای تردد ایمن از این جاده ها توصیه پلیس راه به رانندگان همراه داشتن زنجیر چرخ است.

سامانه کم فشار بارشی از روز شنبه در سطح استان سمنان سبب بارش برف و باران و همچنین بوران و کولاک پراکنده شد و هم زمان با شامگاه سه شنبه بیشتر مسیرهای مواصلاتی سطح استان لغزنده هستند.

تردد کند در گردنه های استان سمنان تردد در گردنه ها و مسیرهای کوهستانی هم اکنون به کُندی صورت می گیرد و پلیس راه به مسافران توصیه دارد که از سفر غیرضروری از طریق محورهایی چون فولاد محله، توسکستان و .

بپرهیزند.

همراه داشتن زنجیر چرخ در تمام محورهای استان سمنان الزامی است، همچنین به رانندگان توصیه می شود که از مبدأ سفر، تایر زاپاس خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند تا در صورتی الزام به استفاده از این ابراز، هم یک بار باز و بسته کردن آن را تمرین کرده باشند و هم یک تایر را به زنجیر چرخ مجهز می سازند که این امر با توجه به برودت شدید هوا و امکان بوران و برف 50 درصد در زمان صر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد کُند در گردنه های استان سمنان/ ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ

تردد کُند در گردنه های استان سمنان/ ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ