مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 19:402019-11-19پزشكي

اعتباربخشی دوره های علوم پایه، داروسازی و دندانپزشکی آغاز شد


اعتباربخشی دوره های آموزشی در رشته های تخصصی و فوق تخصصی، علوم پایه، داروسازی و دندانپزشکی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی وتخصصی با اشاره به اهمیت آموزش علوم پزشکی به عنوان یکی از حوزه های زیربنایی کشور گفت: فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی با جان افراد سر و کار دارند و به همین دلیل آموزش در این حوزه از حساسیت خاصی برخوردار است.

لاریجانی ضمن اشاره به هزینه هایی که برای تربیت یک دانشجوی علوم پزشکی صرف می شود، اظهار داشت: دانشجویان این رشته ها علاوه بر کلاس درس و آزمایشگاه، که در سایر رشته ها نیز مورد نیاز است، به بسترهای بالینی برای آموزش های مهارتی نیز نیاز دارند که این بسترها شامل بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک، شبکه های بهداشت و درمان و .

می شود.

وی بر توجه به کیفیت در کنار کمیت در آموزش علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: اعتباربخشی یکی از نظام های کیفی نوین در حوزه آموزش عالی است و خوشبختانه طی چند سال گذشته دانشگاهها و بیمارستان های آموزشی کشور اعتباربخشی شدند.

دبیر شورای آموزش پزشکی وتخصصی گام بعدی در اجرای برنامه اعتباربخشی را اعتباربخشی دوره های آموزشی دبیرخانه های حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت ذکر کرد و گفت: اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتباربخشی دوره های علوم پایه، داروسازی و دندانپزشکی آغاز شد

اعتباربخشی دوره های علوم پایه، داروسازی و دندانپزشکی آغاز شد