مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 18:002019-11-19فرهنگي

اجرای طرح ترویج کتاب و کتابخوانی


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان: با رای هیات داوران ششمین جشنواره ملی «تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور» مروج کتاب خوانی از این شهرستان به عنوان نمونه کشوری دست یافت.

- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان: با رای هیات داوران ششمین جشنواره ملی تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور مروج کتاب خوانی از این شهرستان به عنوان نمونه کشوری دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، رییس اداره فرهنگ جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی هر سال با همکاری و همراهی گروه ها و نهادها و تشکل های غیردولتی با عنوان شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در بخش معلمان مروج کتاب ، لیلا صالحی از این شهرستان عنوان نخست را کسب کرد و فاطمه رحمانی از قزوین و بهار دهقان زاده از یزد نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی با اشاره به ارسال 987 اثر به دبیرخانه این جشنواره، اضافه کرد: لیلا صالحی از بوکان نیز که در بخش معلمان از آذربایجان غربی در این جشنواره حضور داشت، جزو راه یافتگان به مرحله نهایی این جشنواره نام گرفت.

وی بیان کرد: در آیین اختتامیه این جشنواره که روز گذشته همزمان با بیست وهفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ترویج کتاب و کتابخوانی

اجرای طرح ترویج کتاب و کتابخوانی