مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 17:552019-11-19اقتصادي

تخریب بیش از 30 واحد صنفی موبایل در پی اغتشاشات اخیر در فردیس


رییس اتحادیه الکترونیک شهرستان فردیس گفت: بیش از 30 واحد صنفی رسته موبایل با تجهیزات و امکانات به دنبال اقدامات تخریب گرانه آشوبگران در این شهرستان از بین رفت.

- مهدی فولادی، رییس اتحادیه الکترونیک شهرستان فردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در البرز با محکوم کردن اقدامات آشوبگران و تخریب اموال عمومی و خصوصی طی چند روز اخیر در فردیس و برخی شهرهای کشور، گفت: بر اثر اقدامات تخریب گرانه اغتشاشگران در فردیس، پاساژ موبایل پاسارگاد 100 درصد و بورس موبایل واقع در فلکه اول فردیس بیش از 70 درصد دچار تخریب و خسارت شد.

رییس اتحادیه الکترونیک شهرستان فردیس ضمن ابراز تأسف از آسیب های وارد شده به کسب وکار شهروندان در رسته موبایل فروشان فردیس، بیان کرد: به دنبال اقدامات تخریب گرانه آشوبگران بیش از 30 واحد صنفی با تجهیزات و امکانات، از بین رفت.

فولادی با بیان اینکه هنوز میزان خسارت مالی وارده به واحدهای صنفی این دو مجموعه تجاری موبایل مشخص نیست و باید توسط کارشناس رسمی دادگستری برآورد شود، افزود: این اتحادیه در تلاش است تا با همکاری اتاق اصناف، اداره صمت و فرمانداری شهرستان، با تشکیل کارگروهی نسبت به بررسی راهکارهای کمک به کسبه خسارت دیده از این حوادث و احیای مجدد این واحدهای صنفی اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بیش از 30 واحد صنفی موبایل در پی اغتشاشات اخیر در فردیس

تخریب بیش از 30 واحد صنفی موبایل در پی اغتشاشات اخیر در فردیس