مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 16:552019-11-19بين الملل

جدایی طلبان و خائنان جایی در سوریه ندارند/ اجازه ادامه سرقت نفت را نمی دهیم


اجازه نخواهیم داد که سرقت نفت سوریه ادامه پیدا کند و آمریکا و کشورهای غربی باید بدانند که ملت سوریه دیر یا زود همه اراضی سوریه را پس خواهد گرفت.

- معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: اجازه نخواهیم داد که سرقت نفت سوریه ادامه پیدا کند و آمریکا و کشورهای غربی باید بدانند که ملت سوریه دیر یا زود همه اراضی سوریه را پس خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه اعلام کرد: اجازه نخواهیم داد که سرقت نفت سوریه ادامه پیدا کند و آمریکا و کشورهای غربی باید بدانند که ملت سوریه دیر یا زود همه اراضی سوریه را پس خواهد گرفت و هر شهروند سوری شریف ضد تلاش های برخی هستند که خود را وطن پرست می دانند اما با تلاش های جدایی طلبانه خود دور می شوند تا از آمریکایی ها هم آمریکایی تر شوند و این با توطئه ضد کشورشان و اجازه دادن به سرقت نفت کشورشان و تضعیف آن و دادن بهانه به کشوری مثل ترکیه برای حمله به سوریه رخ داده است.

وی درباره اینکه رییس جمهور ترکیه از مخالفت با تقسیم نفت سوریه سخن گفته است هم افزود: جای تعجبی ندارد که کشورهای غربی به وی چنین پیشنهادی بدهند زیرا ماهیت خیانتکار وی را می دانند که به عدم صداقت و اخلاق مشهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی طلبان و خائنان جایی در سوریه ندارند/ اجازه ادامه سرقت نفت را نمی دهیم

جدایی طلبان و خائنان جایی در سوریه ندارند/ اجازه ادامه سرقت نفت را نمی دهیم