مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 16:502019-11-19سياسي

ضربه به عوامل شرارت و ناامنی های جنوب کرمان


باند شرارت و از عوامل اصلی اختلافات طایفه ای در قلعه گنج که باعث قتل 3 نفر و مجروحیت و قطع عضو هم شده بودند ،امروز دستگیر شدند.

- با اقدامات و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) کرمان ؛ ضربه به عوامل شرارت و ناامنی های جنوب کرمان باند شرارت و از عوامل اصلی اختلافات طایفه ای در قلعه گنج که باعث قتل 3 نفر و مجروحیت و قطع عضو هم شده بودند ،امروز دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس شورای تامین شهرستان قلعه گنج گفت با اقدامات و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (ع) استان کرمان در 5 شهرستان جنوبی باند شرارت و از عوامل اصلی اختلافات طایفه ای در شهرستان قلعه گنج که منجر به قتل 3 نفر و مجروحیت و قطع عضو هم شده بودند بامداد امروز در منطقه جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان به همراه اسلحه و مهمات جنگی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

فرماندار شهرستان قلعه گنج افزود: تشکیل باند مسلحانه شرارت، کشت و حمل مواد مخدر، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم با تیراندازی های ایذایی ،تهدید فرهنگیان منطقه به عدم حضور در کلاس درس، تهدید روسای ادارات و مختل کردن طرحهای اقتصادی در منطقه با تهدید سرمایه گذاران، زورگیری در بین کسبه و کشاورزان از دیگر سوابق این باند شرارت استعطا اللـه ناوکی بایاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه به عوامل شرارت و ناامنی های جنوب کرمان

ضربه به عوامل شرارت و ناامنی های جنوب کرمان