مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 16:152019-11-19اقتصادي

ممنوع شدن افزایش قیمت کالاها و خدمات


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در ابلاغیه ای اعلام کرد: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما به نقل از وزارت صنعت، ​ معدن و تجارت؛ آقای عباس تابش، به منظور تحقق دستور وزیر صمت مبنی بر اینکه در راستای اصلاح نرخ بنزین، هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع است، دستورالعملی برای اجرا به همه انجمن ها، اتحادیه ها، شرکت های تولیدی لاستیک و شرکت های پالایش و پخش فراورده های نفتی ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه آمده است:​ در راستای ابلاغ مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر اصلاح نرخ بنزین و نیز در راستای هم افزایی و استفاده از پتانسیل های انجمن ها، اتحادیه ها و شرکت ها درجلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی و به تبع آن اجحاف در حق مصرف کنندگان ضروری است ضمن رصد و پایش مستمر بازار موضوع در اسرع وقت به تمامی واحد های تحت پوشش اطلاع رسانی شود.

براساس این گزارش؛ با توجه به اهتمام ویژه تمام دستگاه ها و سازمان های مربوطه در برخورد با تخلفات و درصورت هرگونه افزایش قیمت در شرایط کنونی و یا هرگونه اقدامی که موجب اخلال در بازار شود اقدامات لازم از سوی سازمان حمایت و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان معمول و حسب هماهنگی های بعمل آمده، با دستگاه های متخلف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوع شدن افزایش قیمت کالاها و خدمات

ممنوع شدن افزایش قیمت کالاها و خدمات