مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 15:552019-11-19اقتصادي

لزوم حمایت ویژه از اقشار آسیب پذیر


از درآمد حاصل از سهمیه بندی بنزین باید به سه دهک پایین جامعه بیشتر توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی امروز با حضور مسئولان استان مرکزی تشکیل شد.

آیت الله دری در این جلسه با اشاره به تصمیم اخیر سران سه قوه در خصوص سهمیه بندی بنزین گفت: این تصمیم که گرفته شده قطعا به صلاح کشور است و با توجه به حمایت رهبر معظم انقلاب از این تصمیم همه باید به این موضوع احترام بگذارند و نباید اجازه داد برخی عناصرخود فروخته در این برهه از زمان کشور را به آشوب بکشند.

وی افزود: از درآمد حاصل از سهمیه بندی بنزین باید به سه دهک پایین جامعه بیشتر توجه شود زیرا آنها در معرض آسیب هستند و باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با انتقاد از مصرف بیش از حد بنزین در کشور گفت: در دنیا متاسفانه جز کشورهای پرمصرف بنزین به شمار می رویم که این موضوع نگران کننده است و اگر این میزان مصرف ادامه داشته باشد قطعا آسیبهای مختلفی به کشورمان وارد می شود.

آیت الله دری با بیان اینکه سیستم حمل نقل عمومی بخصوص سیستم ریلی باید توسعه پیدا کند تا عموم جامعه بجای استفاده از خوردو شخصی از وسایل عمومی استفاده کنند گفت: خودروها، بنزین زیادی مصرف می کنند و از همین رو متولیان امر و خودروسازها باید خودوریی تولید کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت ویژه از اقشار آسیب پذیر

لزوم حمایت ویژه از اقشار آسیب پذیر