مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 15:302019-11-19دانش

رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب شد


دکتر الله کرم اخلاقی معاون آموزشی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر با حفظ سمت به عنوان رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان طی حکمی دکتر الله کرم اخلاقی متخصص گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را به عنوان رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به ضرورت تعهد و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان بوشهر و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید جنابعالی را به مدت سه سال به عنوان رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب می نماییم.

شایسته است با اتکای به خداوند متعال، در چهارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین نامه تأسیس و اداره بنیاد نخبگان استان و مصوبات هیئت امنای بنیاد و با بهره مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب شد

رییس بنیاد نخبگان استان بوشهر منصوب شد