مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 14:102019-11-19سياسي

ناامیدی دشمنان با برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت بالا


اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی شهرستان میبد دردادگستری این شهرستان برگزار شد.

- ی مرکز یزد، فرماندار میبد گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلایل گرایش های سیاسی محلات و مناطق مختلف و همچنین حساسیت های سیاسی از ویژگی های خاصی برخوردار است.

حسین فلاح با بیان اینکه دشمن تمام ابزار و امکانات خود را به کارخواهد گرفت تا حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد افزود: تاکنون دشمنان این نظام و ملت با حضور به موقع مردم درصحنه، کاری از پیش نبردند و این بارهم با مشارکت و حضور حداکثری مردم آرزوی آن ها به یاس و ناامیدی بدل خواهد شد.

وی اظهار داشت: ثبت نام کاندیدا های مجلس ازدهم تا شانزدهم آذرخواهد بود و به احتمال زیاد درحوزه انتخابی میبد و تفت هم آمار قابل توجهی ثبت نام کنند.

فرماندار میبد گفت: باید هیئت نظارت، اجرایی، بازرسی و دستگاه قضا دقت لازم را در برگزاری انتخابات سالم و بی حاشیه و با حضورحداکثری داشته باشند.

سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی میبدهم با تشریح برخی تخلفات دردوره های قبل گفت: طبق آیین نامه انتخاباتی با هرگونه تخلف در انتخابات برخورد خواهد شد و مسئولین ستاد های انتخاباتی باید طبق ازهرگونه تعدی و تجاوز به ستاد های انتخاباتی یکدیگر و یا نصب بنر های غیرمعمول قبل، بعد و درحین انتخابات پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی دشمنان با برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت بالا

ناامیدی دشمنان با برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت بالا