مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:552019-11-19ورزشي

بررسی موضوع ورود پول های مشکوک به سینما در کمیسیون فرهنگی


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوال نماینده مردم تهران از وزیر فرهنگ و ارشاد در خصوص ورود پول های مشکوک به سینما در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

- سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در ماده 234 آیین نامه یک ظرفیت نظارتی داریم که در دو نوبت برای قانون تسهیل ازدواج جوانان در مجلس شورای اسلامی قرائت شده است.

از ظرفیت این ماده استفاده شده و رای هم آورده است سپس به قوه قضاییه رفته است و در قوه قضاییه به دلیل ابهامی که وجود داشت این قانون معطل مانده بود که با همکاری مجلس و قوه قضاییه قرار شد معاونت نظارت تغییرات جدیدی برای رفع ابهام به قوه قضاییه ابلاغ کند تا مقصرینی که باعث عدم اجرای قانون تسهیل ازدواج می شوند معرفی شده و مورد بازخواست قرار گیرند.

وی ادامه داد: قانون امر به معروف و نهی از منکر مانند قانون مذکور چنین شرایطی را داشت.

همچنین در جلسه امروز قرائت پیش نویسی از تحقیق و تفحص از باشگاه های فرهنگی و ورزشی که با دولت در ارتباط هستند انجام شد پس از قرائت پیش نویس قرار شد گزارش نهایی مجددا بررسی شود و برای بار دیگر قرائت شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موضوع بعدی که در کمیسیون مورد بحث قرار گرفت سوال چندین نماینده در حوزه او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موضوع ورود پول های مشکوک به سینما در کمیسیون فرهنگی

بررسی موضوع ورود پول های مشکوک به سینما در کمیسیون فرهنگی