مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:302019-11-19اقتصادي

حل مشکلات نوسازی با استفاده از ظرفیت های موجود در محلات


ضروری است راه حل های ما برای حل مشکلات نوسازی، متکی به مردم و توانمندی ساکنان و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در محلات و مناطق باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن حضور در جسله ای که با هدف بررسی اقدامات سازمان نوسازی برگزار شد، در جریان آخرین برنامه ها و اقدامات این سازمان قرار گرفت.

سید محمد پژمان پس از استماع گزارش سازمان نوسازی شهر تهران با محور رویکردها، راه اندازی دفاتر توسعه محله ای، پیشخوان توسعه محلات، بازنگری ضوابط فصل 15 طرح تفصیلی، تدقیق بافت فرسوده، بسته های تشویقی، نوسازی مردمی، مقاوم سازی، تأمین خدمات و بهبود کیفیت قلمروهای عمومی، پروژه های بهسازی محیطی، فعالیت های ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران، مسکن امید و .

ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته، خاطرنشان کرد: این که ما از مسیر دولت هراندازه در توان داریم در حوزه های قوانین، مقررات، منابع، امکانات و غیره برای پشتیبانی از مدیریت شهری تدارک کنیم، امری است که به آن باور داریم و در این امر جدی هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بخش های دولتی خودشان را در رقابت با مدیریت شهر می بینند که این اتفاق غلط و نامیمونی است و بخشی از دلایل عقب افتادگی ها هم مربوط به همین مطلب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات نوسازی با استفاده از ظرفیت های موجود در محلات

حل مشکلات نوسازی با استفاده از ظرفیت های موجود در محلات