مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:102019-11-19اقتصادي

دستگاه های نظارتی استان نباید اجازه افزایش قیمت را بدهند


استاندار زنجان از تشکیل 7 کمیته نظارتی در استانداری برای رصد و نظارت در بازار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ابلاغ بودجه 475 میلیارد تومانی استان، تعیین تکلیف 2 و نیم میلیارد تومانی اعتبار 11 دستگاه اجرایی از محل تملک دارایی های سرمایه ای واعتبار یک میلیارد و 140 میلیون تومانی 5 دستگاه فرهنگی استان از مهمترین موضوعات شورای برنامه ریزی و توسعه استان بود.

استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به حضور بیش از 15 هزار نفری مردم در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی ؛ ضمن تشکر از تمام مردم ، از امام جمعه زنجان، شورای تامین،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، نیروی انتظامی، صدا و سیمای مرکز زنجان و از همه رسانه های استان که نقش پررنگی در حماسه سازی داشتند ، به صورت ویژه تقدیر کرد.

حقیقی پیام اصلی حضور مردم زنجان را انزجار از ایده و فرهنگ تخریب عنوان کرد و افزود:مردم استان با این حماسه حضور خط خود را از آشوبگران جدا کردند و اجازه ندادند بیگانان از مطالباتشان سو استفاده کنند.

وی با اشاره به ضروروت نظارت در بازار استان افزود: دستگاه های نظارتی استان نباید اجازه افزایش قیمت را بدهند و کسانی که احتکار میکنند یا قیمت چند گانه اعلام می کنند با آنان برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های نظارتی استان نباید اجازه افزایش قیمت را بدهند

دستگاه های نظارتی استان نباید اجازه افزایش قیمت را بدهند