مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 13:002019-11-19فرهنگي

نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان گشایش یافت


دبیر نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان از گشایش نمایشگاه این آثار طراحی خبر داد و گفت: این 100 اثر در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا سماوی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان به میزبانی گالری سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافته است، در این نمایشگاه 100 اثر از هنرمندان به معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی بابیان اینکه این تعداد آثار از بین 550 اثر ارسالی به دبیرخانه انتخاب شده است، افزود: اولین سالانه طراحی معاصر سمنان توسط انجمن هنرهای تجسمی استان سمنان و با همکاری انجمن نقاشی دانشگاه سمنان برپاشده است.

دبیر نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان بابیان اینکه این نمایشگاه تا روز اختتامیه یعنی 15 آذرماه برای بازدید علاقه مندان گشوده است، ابراز داشت: مراسم اختتامیه با حضور حسن موریزی نژاد، از نقاشان و پژوهشگران برجسته ایران و معرفی برگزیدگان در تئاتر شهر فرهنگسرای کومش سمنان خواهد بود.

سماوی بابیان آثار 60 هنرمند در این نمایشگاه عرضه شده است، اضافه کرد: برگزاری ورکشاب طراحی و نشست های تخصصی در این زمینه ازجمله برنامه هایی خواهد بود که آذرماه امسال در محل این نگارخانه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان گشایش یافت

نخستین سالانه طراحی معاصر سمنان گشایش یافت