مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:452019-11-19سياسي

جهانگیری: توسعه فرهنگ قرآنی از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری با اشاره به ضرورت اجرایی شدن منشور توسعه فرهنگ قرآنی گفت: توسعه فرهنگ قرآنی از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است و دولت همواره تلاش کرده از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده کند.

- جلسه ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، اسحاق جهانگیری با اشاره به ضرورت اجرایی شدن منشور توسعه فرهنگ قرآنی گفت: توسعه فرهنگ قرآنی از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است و دولت همواره تلاش کرده از همه ظرفیت ها در این زمینه استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فرهنگ قرآنی موجب سعادت جامعه می شود، تلاش در زمینه عمل به محتوا و اجرایی شدن آموزه ها و مفاهیم قرآنی را ضروری دانست و گفت: بسیاری از متفکران جهان اسلام معتقدند جاری شدن محتوا و مضامین قرآن در شئونات فردی و اجتماعی می تواند موجب دگرگونی زندگی انسان ها شود.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مردم و خیرین در امور فرهنگی و عام المنفعه نظیر مدرسه سازی و احداث بیمارستان گفت: قطعا با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت های جامعه می توان شاهد مشارکت بیشتر خیرین در توسعه فرهنگ قرآنی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: توسعه فرهنگ قرآنی از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است

جهانگیری: توسعه فرهنگ قرآنی از اولویت های نظام جمهوری اسلامی ایران است