مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:402019-11-19اقتصادي

اعلام سهمیه سوخت سواریهای کرایه بین شهری


سهمیه سوخت سواریهای کرایه بین شهری با پلاک (ع) ماهانه 750 لیتر برای خودروهای تک سوز و 450 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص یافته است .

- سهمیه سوخت سواریهای کرایه بین شهری با پلاک (ع) ماهانه 750 لیتر برای خودروهای تک سوز و 450 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص یافته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای صداوسیما مر کز کرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام این خبر گفت: سهمیه باقیمانده آبان و همچنین آذر این ناوگان تا ابتدای آذرماه در کارت سوخت آنان شارژ می شود.

سیدعلیخانی افزود: با توجه به کارکردی که سواریهای عمومی بین شهری خواهند داشت متناسب با این پیمایش سهمیه نهایی سوخت ناوگان سواری بین شهری در کارت سوخت آنها شارژ می شود.

چنانچه خودرویی از ناوگان سواری کرایه واقعا پیمایش داشته باشد مسافر جابجا کند و نیاز به سوخت بیشتری داشته باشد قطعا متناسب با این پیمایش سوخت بیشتری هم به آنها اختصاص می یابد.

وی یادآور شد فعلا 750 لیتر برای خودروهای سواری کرایه بین شهری تک سوز و 450 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می یابد و با اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از ماه آینده با هماهنگی انجمنهای صنفی مقدمات نصب پیمایش سنجها بر روی ناوگان فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سهمیه سوخت سواریهای کرایه بین شهری

اعلام سهمیه سوخت سواریهای کرایه بین شهری