مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 12:102019-11-19سياسي

راهپیمایی مردم نهاوند در محکومیت اقدامات اشرار در 4 نقطه شهری


رییس تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری راهپیمایی مردمی در لبیک به رهبری و محکومیت اقدامات اشرار در 4 نقطه شهری نهاوند خبر داد.

- حجت الاسلام موسی محبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن محکومیت اقدامات اخیر اشرار در برهم زدن آرامش جامعه و آسیب رساندن به اموال عمومی، اظهار داشت: امروز حمایت از مواضع مقام معظم رهبری که همواره بر امورات کشور اشرافیت کامل دارند وظیفه همگانی است.

وی با تاکید بر اینکه صف مردم از اغتشاش گران و افرادی که به اموال عمومی و مردم آسیب می رسانند جدا است، گفت: مردم ولایتمدار شهرستان نهاوند در راستای حمایت از مواضع رهبر انقلاب در روز جمعه بعد از اقامه نماز جمعه اقدامات اخیر اشرار و برخی فریب خوردگان را طی راهپیمایی محکوم خواهند کرد.

وی افزود: این راهپیمایی همزمان با شهرستان نهاوند در 3 نقطه شهری گیان، برزول و فیروزان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در کمین هستند تا با کوچک ترین مسئله ای وارد شوند و همه آنچه که آرمان و اعتقاد مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی است را مورد هجمه قرار دهند.

حجت الاسلام محبی با اشاره به نقش شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب در آشوب های اخیر، گفت: متاسفانه این شبکه ها با توجه به سیاست هایی که سران کفر برای آنها تعریف می کنند سعی بر بزرگنمایی دادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی مردم نهاوند در محکومیت اقدامات اشرار در 4 نقطه شهری

راهپیمایی مردم نهاوند در محکومیت اقدامات اشرار در 4 نقطه شهری