مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:562019-11-19اقتصادي

آغاز توزیع 6 هزار و 300 تن برنج خارجی در مشهد


توزیع 6 هزار و 300 تن برنج خارجی در شهرستان مشهد آغاز شد.

- ، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس ستاد تنظیم بازار مشهد در نشست این ستاد گفت: از این مقدار تاکنون هزار و 300 تن برنج درجه یک پاکستانی توزیع شده است.

شکوه میرشاهی با بیان اینکه قیمت هر کیلو از این برنجها 89 هزار ریال است افزود: مردم می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای بزرگ، فروشگاه های تعاونی کارگران و کارمندان و دیگر بخش های تعاونی برنج خریداری کنند.

وی بر درج قیمت کالا در واحدهای صنفی تاکید اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با مجموعه بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و اتاق اصناف مشهد مقرر شد نظارت ها شدت یابد.

وی همچنین به وجود هزار و 200 واحد نانوایی نیمه یارانه ای در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از ماه گذشته که این واحدها ملزم به دریافت و رعایت نرخنامه رسمی شده اند حدود 500 واحد از دریافت نرخنامه مصوب امتناع کرده اند که مقرر شد با واحدهای صنفی متخلف برخورد شده و در این راستا مطابق موارد قانونی در صورت لزوم نسبت به قطع بخشی از سهمیه آرد نیمه یارانه ای آنان اقدام شود.

میرشاهی همچنین با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازکارشناس بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: پیش از قیمت گذاری جدید بنزین روزانه به طور متوسط 250 تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع 6 هزار و 300 تن برنج خارجی در مشهد

آغاز توزیع 6 هزار و 300 تن برنج خارجی در مشهد