مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:262019-11-19سياسي

3200 نشست نماز در استان اصفهان برگزار شده است


رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: در سال گذشته بیش از 3200 نشست نماز در سطح استان اصفهان برگزار شده که پیش بینی می شود امسال به 4000 هزار نشست افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم رنجبر ظهر سه شنبه در اجلاس منطقه ای نماز با موضوع نماز و مدرسه در سالن شهدای اهل فرهنگ و قلم اردستان اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند مدارس را به مکان نمازخوانی نوجوانان مزین کنید، چون این برترین تضمین برای سلامتی آینده جامعه است که بر این اساس امیدواریم برپایی نماز در مدارس باعث رشد و نمو معنوی در جوانان شود.

وی افزود: جوانان فعلی قطعا پرشور تر از گذشته هستند و به دین باوری اعتقاد دارند که مسئولان و مدیران در هر قشری باید برای بزرگداشت اقامه نماز و تشویق آنها به نماز تلاش کنند.

رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: نماز در همه ادیان الهی بوده است و خداوند بر اساس نیاز فطری ما نماز را واحب کرده و خداوند اولین واجبی را که به عنوان اولین دستور به پیامبران داده نماز بوده است.

وی ابراز داشت: تبلیغ نماز در جامعه دارای آثار با برکتی است که موجب می شود تا ایمان در جامعه حفظ شود و یکی از راههای پایش دین برگزاری نماز است تا شیطان صفتان نتوانند ما را گمراه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3200 نشست نماز در استان اصفهان برگزار شده است

3200 نشست نماز در استان اصفهان برگزار شده است