مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 11:002019-11-19اقتصادي

برنامه ریزی دقیق در عملیات پروازی هما


مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از افزایش پرواز ها و کاهش تاخیر ها به عنوان مهم ترین تحولات این شرکت یاد کرد.

- ، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آقای تورج دهقانی زنگنه، کاهش تاخیر ها در عملیات پروازی این شرکت را از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده در ایام اخیر توصیف کرد و گفت: ایران ایر توانسته است با مدیریت بهینه ناوگان و منابع انسانی و برنامه ریزی دقیق، نظم را به عملیات پروازی بازگرداند.

وی افزود: هما در عملیات حج تمتع سال 98، با وجود همه موانع موجود از جمله محدودیت استفاده از ناوگان استیجاری و ظرفیت سایر شرکت های هواپیمایی، محدودیت زمان نشست و برخاست در فرودگاه های عربستان و همزمانی عملیات حج با پرواز های تابستانی، توانست میزان تاخیر ها را نسبت به سال گذشته 70 درصد کاهش دهد و میانگین تاخیر در این پروازها، تنها 9 دقیقه بود.

زنگنه از افزایش پرواز ها و اضافه کردن مسیر های جدید به عنوان دیگر دستاورد های ایران ایر یاد کرد و گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توانسته است پرواز ها را در مسیر های استانی و به مقاصد مناطق کمتر برخوردار افزایش دهد.

همچنین آقای عباس جمشیدی، معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ، از شهر رم در ایتالیا به عنوان جدیدترین مقصد پروازی شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران یاد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دقیق در عملیات پروازی هما

برنامه ریزی دقیق در عملیات پروازی هما