مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:552019-11-19اقتصادي

بخش خصوصی در توسعه و عمران مناطق روستایی بیشتر مشارکت کند


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: جلب مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی موجب توسعه پایدار روستا و کاهش مهاجرت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید رضا جندقیان در همایش دهیاران استان قزوین که روز سه شنبه با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری، بخشداران و دهیاران در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: لایحه جامع دهیاری ها در دولت تصویب شده و می تواند در اجرا بسیاری از مشکلات دهیاران را حل کند.

وی بیان کرد: با گذشت 15 سال از شکل گیری دهیاری ها در کشور می توان گفت این نهاد به یک بلوغ سازمانی رسیده و می تواند به چارچوب وظایف خود تسلط یافته و نقش قانونی خود را بیشتر ایفا کند.

رشد 230 درصدی سرانه روستایی جندقیان تصریح کرد: اختیارات 48 گانه دهیاری ها اگر به طور کامل عملیاتی شود و به دهیاران اعتماد کنیم قادر خواهیم بود بسیاری از مشکلات توسعه روستایی را حل کرده و این مناطق را به مناطق تولیدی تبدیل کنیم.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور یادآورشد: در پایان دولت دهم، سرانه اعتبارات روستایی به ازای هر نفر 74 هزار و 400 تومان بود که در پایان سال 96 این میزان به 260 هزار تومان افزایش یافت و 230 درصد رشد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی در توسعه و عمران مناطق روستایی بیشتر مشارکت کند

بخش خصوصی در توسعه و عمران مناطق روستایی بیشتر مشارکت کند