مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:362019-11-19سياسي

تخریب اموال عمومی هیچ ارتباطی با اعتراضات مردمی ندارد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه اعتراضات مردمی هیچ اشکالی ندارد، گفت: تخریب اموال عمومی و به آتش کشیدن بانک ها و ایجاد مزاحمت برای مردم هیچ سنخیتی با اعتراضات مردمی ندارد و انجام اقداماتی که در اغتشاشات اخیر صورت گرفته نشان دهنده .

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه اعتراضات مردمی هیچ اشکالی ندارد، گفت: تخریب اموال عمومی و به آتش کشیدن بانک ها و ایجاد مزاحمت برای مردم هیچ سنخیتی با اعتراضات مردمی ندارد و انجام اقداماتی که در اغتشاشات اخیر صورت گرفته نشان دهنده این است که این افراد از قبل آموزش دیده اند.

آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز، 28 آبان ماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: گران شدن بنزین هم به نفع کشور و هم به نفع طبقه محروم جامعه است چراکه هزینه ای که بابت یارانه بنزین پرداخت می شود به جیب اقشار ضعیف جامعه برمی گردد.

وی افزود: بنزین یارانه دار فقط به نفع کسانی است که بیشترین استفاده را از آن دارند و این شامل طبقه مرفه و ثروتمند جامعه می شود و هیچ نفعی برای اقشار ضعیف جامعه ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در شرایط سخت اقتصادی که به خاطر تحریم های دشمنان بر اقشار ضعیف جامعه تحمیل شده است باید با یک برنامه ریزی منسجم حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب اموال عمومی هیچ ارتباطی با اعتراضات مردمی ندارد

تخریب اموال عمومی هیچ ارتباطی با اعتراضات مردمی ندارد