مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:102019-11-19اقتصادي

ضرورت توجه به اقتصاد بیمار کشور از سوی تشکل های دانشجویی بیش از پیش احساس می شود


علی نصرتی، عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه اخیرا دولت ها به سیاست شوک درمانی روی آورده اند، - عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران با بیان اینکه اقتصاد ما آسیب پذیر است، گفت: از حالا به بعد تشکل های دانشجویی باید مطالبه خود را به سمت کل اقتصاد هدایت کنند.

علی نصرتی، عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه اخیرا دولت ها به سیاست شوک درمانی روی آورده اند، گفت: در دولت های اخیر، یکباره قیمت یک محصول افزایش پیدا می کند و حالا هم که بحث بنزین پیش کشیده شده است.

نصرتی بیان کرد: مشکل این است که قبل از اینکه قیمت بنزین افزایش پیدا کند، لزوم افزایش قیمت برای مردم تبیین نشد و همین امر باعث شد که برای مردم این احساس ایجاد شود که نامحرم دولت هستند.

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران ادامه داد: صرفا به عنوان یکی از شهروندان معتقدم که این اقدام دولت اشتباه بود، خوب یا بد بودن طرح را شاید زمان مشخص کند، اما براساس آنچه کارشناسان می گویند، جدا از خوب یا بد بودن طرح، دولت زمان مناسبی را برای اجرای آن انتخاب نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به اقتصاد بیمار کشور از سوی تشکل های دانشجویی بیش از پیش احساس می شود

ضرورت توجه به اقتصاد بیمار کشور از سوی تشکل های دانشجویی بیش از پیش احساس می شود