مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 10:102019-11-19سياسي

وضعیت نیترات در آب های معدنی و آشامیدنی بررسی شد


نود و دومین نشست کارگروه تخصصی امنیت غذایی و تغذیه با موضوع «آب های معدنی و آشامیدنی»، به میزبانی وزارت بهداشت، برگزار شد.

- نود و دومین نشست کارگروه تخصصی امنیت غذایی و تغذیه با موضوع آب های معدنی و آشامیدنی ، به میزبانی وزارت بهداشت، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به منظور گردآوری و جمع بندی گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی مربوط به مصوبه شماره 6 نشست چهاردهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی و ارائه آن در نشست شانزدهم این شورا که به زودی با حضور رییس جمهور و وزرای عضو برگزار خواهد شد و با عنایت به ماموریت دبیرخانه شورا، مستند به قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور با عنوان تصویب ساز وکارهای نظارتی و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای نظارتی ، نود و دومین نشست کارگروه تخصصی امنیت غذایی و تغذیه با موضوع آب های معدنی و آشامیدنی با حضور نمایندگان دستگاه های مجری برگزار شد.

مصوبه شماره 6 نشست چهاردهم شورا، وزارت بهداشت، را مکلف می کند ظرف مدت سه ماه از ابلاغ، نسبت به طبقه بندی تمامی آب های معدنی و آشامیدنی از نظر مرغوبیت، اقدام و به منظور آگاهی عموم مردم از رتبه سلامت آب های معدنی و آشامیدنی در این زمینه اطلاع رسانی کند.

نود و دومین نشست کارگروه تخصصی امنیت غذایی و تغذیه با موضوع آب های معدنی و آشامیدنی با دستور کار ارائه گزارش آخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نیترات در آب های معدنی و آشامیدنی بررسی شد

وضعیت نیترات در آب های معدنی و آشامیدنی بررسی شد