مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:302019-11-19اقتصادي

783میلیارد ریال به پروژه های بیابانزدایی خراسان جنوبی اختصاص یافت


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری خراسان جنوبی از اختصاص بیش از 783 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های مقابله با بیابانزایی در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نصرآبادی ظهر سه شنبه در نشستی با اصحاب رسانه با اشاره به اعتبارات سال جاری مقابله با بیابانزایی بیان کرد: 783 میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای طرح های مقابله با بیابانزایی برای خراسان جنوبی پیش بینی شده است.

وی از اجرای طرح عملیات مالچ پاشی در استان خبر داد و افزود: این طرح در سطح 771 هکتار با رقم بیش از 40 میلیارد تومان در محور آسفالته و مسیر ریلی راه آهن طبس- یزد اجرایی می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در این منطقه در سطح 386 هکتار عملیات نهالکاری و بذرپاشی تپه های ماسه ای بر روی مالچ خواهیم داشت.

وی بیان کرد: سه منطقه اراضی دق اکبرآباد، ایستگاه راه آهن طبس- یزد و محور ارتباطی فردوس - بشرویه در معرض شن های روان بوده بنابراین در اجرای طرح مالچ پاشی مورد توجه هستند.

نصرآبادی با بیان اینکه عملیات بیابانزدایی در سطح هشت هزار هکتار از اراضی استان اجرایی می شود، گفت: ایجاد بادشکن زنده، مراقبت و آبیاری عرصه های کاشت شده، عملیات هلالی آبگیر و سیستم قرق از جمله اقدامات انجام شده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

783میلیارد ریال به پروژه های بیابانزدایی خراسان جنوبی اختصاص یافت

783میلیارد ریال به پروژه های بیابانزدایی خراسان جنوبی اختصاص یافت