مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:252019-11-19سياسي

لزوم تعامل با دستگاه قضایی برای حفاظت از اراضی ملی استان تهران


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران بر لزوم تعامل با دستگاه قضایی برای حفاظت از اراضی ملی این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد طاهری پیش از ظهر سه شنبه در جمع مسئولان و کارشناسان حقوقی این اداره کل با بیان این که تلاش های نیروهای حقوقی در راستای حفظ بیت المال است، گفت: مهم ترین وظیفه بخش حقوقی دفاع از حقوق بیت المال و اعاده حقوق تضییع شده دولت با پیگیری های بعمل آمده در مراجع قضایی است که نهایتاً منجر به تثبیت مالکیت دولت بر روی اراضی ملی می شود.

وی نوع فعالیت بخش حقوقی را بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: برای نتیجه بخش بودن فعالیت ها در خصوص حفظ انفال لازم است تا تعامل بین واحدهای یگان حفاظت و حقوقی برقرار باشد تا با هم افزایی، اقدامات حفاظتی و احقاق حقوق دولت به خوبی صورت پذیرد.

طاهری خطاب به نیروهای حقوقی منابع طبیعی استان تهران ابراز داشت: لازمه حفاظت بهتر از انفال و اراضی ملی تعامل موثر و سازنده با دستگاه قضایی و قضات می باشد.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران افزایش شعبه های ویژه تخصصی منابع طبیعی در مورد پیگیری به پرونده های مطروحه منابع طبیعی را مورد تأکید قرار داد.

لازم به ذکر است در این گردهمایی ارسالان بخشعلی پور رییس اداره حقوقی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گزارشی از وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعامل با دستگاه قضایی برای حفاظت از اراضی ملی استان تهران

لزوم تعامل با دستگاه قضایی برای حفاظت از اراضی ملی استان تهران