مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:202019-11-19دانش

برای موفقیت در بازارهای رقابتی باید با دانشگاه همراه بود


صنعتگران به این نتیجه رسیده اند که بدون استفاده از تکنولوژی های پیچیده تر نمی توان در دنیای رقابت حضور داشت و برای موفقیت در بازارهای رقابتی باید همراه با دانشگاه بود.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه اصفهان گفت: صنعتگران به این نتیجه رسیده اند که بدون استفاده از تکنولوژی های پیچیده تر نمی توان در دنیای رقابت حضور داشت و برای موفقیت در بازارهای رقابتی باید همراه با دانشگاه بود.

هوشنگ طالبی امروز (سه شنبه) در آیین افتتاحیه پنجمین همایش ملی پلیمر در دانشگاه اصفهان، اظهار کرد: در برهه ای عادت کرده بودیم که برای توسعه دانشگاه بدون توجه به پتانسیل و ظرفیت جذب، رشته هایی راه اندازی و دانشجو جذب کنیم، اما امروز نمی توان با دانشگاه اینگونه برخورد کرد.

زیرا رسالت مأموریت گرایی دانشگاه، رفع نیاز جامعه است.

وی تأکید کرد: این مأموریت گرایی به این معنا نیست که رسالت همیشگی دانشگاه یعنی تربیت نیروی انسانی فراموش شود، بلکه دانشگاه باید با تربیت نیروی انسانی مرزهای دانش در عرصه های جهانی را توسعه دهد.

دانشگاه موفق، نگاه به جامعه داخلی و جهانی دارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه اصفهان عامل موفقیت یک دانشگاه را توجه بر جامعه داخلی و جهانی دانست و گفت: تکنولوژی و فناوری جهانی روز به روز درحال پیچیده شدن است و نمی توان محصولی را بدون برآورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای موفقیت در بازارهای رقابتی باید با دانشگاه همراه بود

برای موفقیت در بازارهای رقابتی باید با دانشگاه همراه بود