مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:202019-11-19اجتماعي

هشدار کاهش دما و سرمازدگی به کشاورزان و باغداران خراسان رضوی


جهاد کشاورزی خراسان رضوی درباره کاهش دما و سرمازدگی به کشاورزان و باغداران خراسان رضوی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جهاد کشاورزی خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه هواشناسی با ورود سیستم های مرطوب و سرد از غرب و شمال استان از عصر امروز احتمال بارش تا فردا در کل استان خواهد بود و این بارش 5 شنبه و جمعه در مناطق کوهستانی و شمالی استان به صورت برف خواهد بود.

بر اساس این گزارش از صبح شنبه کاهش شدید دما را سراسر استان خواهیم داشت که پیش بینی می شود دما در مناطق کوهستانی و شمال استان به کمتر از 10 درجه سانتی گراد زیر صفر کاهش می یابد از این رو به کشاورزان و باغداران و صاحبان واحدهای تولیدی توصیه می شود برای جلوگیری از ایجاد خسارت تمهیدات لازم را بیندیشند.

جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین توصیه کرده است: کشاورزان و باغداران با سرعت، باقیمانده محصولات زراعی و باغی را جمع آوری و برای انتقال به انبارهای مسقف اقدام و گلخانه داران و تولید کنندگان واحدهای دام و طیور هم تاسیسات حرارتی واحدهای خود را کنترل کنند.

کشاورزان و باغداران همچنین با توجه به کاهش شدید دمای شبانه و احتمال یخ زدگی برای حفظ و مراقبت از ماشین آلات کشاورزی و تاسیسات و تجهیزات آبیاری تمهیدات لازم را بکار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کاهش دما و سرمازدگی به کشاورزان و باغداران خراسان رضوی

هشدار کاهش دما و سرمازدگی به کشاورزان و باغداران خراسان رضوی