مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:102019-11-19سياسي

جمع آوری 9 میلیون سند از شهیدان


مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از 220 هزار شهید و حدود 9 میلیون سند از این شهدا وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم نریمانی در نشست با مدیرکل و معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با تاکید بر لزوم ثبت خاطرات مکتوب والدین شهدا در قالب طرح سرگذشت پژوهی در استان ها، توضیح داد: در حال حاضر تنها 60 هزار نفر از والدین شهدا در قید حیات هستند و گذر زمان موجب از دست دادن این گنجینه های ایثار و مقاومت می شود، لذا آثار مکتوب در کنار آثار تصویری مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران کار در بنیاد را نیازمند همدلی و روحیه جهادی دانست و عنوان کرد: استان گیلان در شاخص های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جایگاه خوبی دارد و محصولات فرهنگی فاخری در این استان تولید شده است.

خبررسانی و تبلیغات، رکن اساسی مباحث فرهنگی است و بدون تبلیغات نمی توانیم زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم کنیم.

رحیم نریمانی همچنین در حاشیه برگزاری اردوی فرهنگی و تربیتی قهرمان دل ها ویژه دانش آموزان ابتدایی شاهد ناحیه یک و دو رشت در گلزار شهدای رشت که تا 29 آبان برپا است، با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی در حفظ دین و ارزش های اسلامی و انقلابی دارد، گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 9 میلیون سند از شهیدان

جمع آوری 9 میلیون سند از شهیدان