مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 09:062019-11-19سياسي

لاریجانی: نظارت بر بازار در جلسات سران قوا پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدحسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی، گفت: یکی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری این بود که تغییر قیمت بنزین در سایر قیمت ها تأثیر نگذارد و درخواست ما نمایندگان این است که جلساتی برای نظارت بر بازار برگزار شود.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا در جلسات سران قوا درباره نظارت بر بازار و قیمت سایر کالا ها پس از افزایش قیمت بنزین، بحث و بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیدحسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز مجلس طی تذکری شفاهی، گفت: یکی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری این بود که تغییر قیمت بنزین در سایر قیمت ها تأثیر نگذارد و درخواست ما نمایندگان این است که جلساتی برای نظارت بر بازار برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه شورای هماهنگی سران قوا و مجلس باید بر قیمت کالا ها نظارت کنند، افزود: خبر هایی به ما رسیده است مبنی بر اینکه قیمت همه کالا ها و همچنین کرایه ها به سرعت در حال افزایش است و باید این مسئله کنترل شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس با انتقاد از لغو تعطیلی هفته آینده مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی نمایندگان باید بین مردم باشند و ضرورتی نداشت که هفته آینده تعطیلی مجلس لغو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: نظارت بر بازار در جلسات سران قوا پیگیری می شود

لاریجانی: نظارت بر بازار در جلسات سران قوا پیگیری می شود