مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:562019-11-19سياسي

کشته شدن 15 نفر در مریوان دروغ است


اینکه شنیده شده، 15 نفر در جریان ناآرامی های اخیر در مریوان کردستان کشته شده اند کاملا دروغ است اما ما مجوز نداریم اطلاعات بدهیم و قرار است شورای هماهنگی استانداری در این زمینه اطلاع رسانی کند.

- ایسنا/تهران فرماندار مریوان گفت: اینکه شنیده شده، 15 نفر در جریان ناآرامی های اخیر در مریوان کردستان کشته شده اند کاملا دروغ است اما ما مجوز نداریم اطلاعات بدهیم و قرار است شورای هماهنگی استانداری در این زمینه اطلاع رسانی کند.

آرتیکاس اقبال در گفت و گو با خبرنگار ایسنا تصریح کرده، جمع بندی از خسارت ها انجام نشده و تنها می توان گفت یک تا 2 فروشگاه بزرگ شهر به دلیل خسارت دیدگی فعلا بسته است تا آسیب دیدگی ها برطرف شود.

او درباره شنیده ها مبنی بر اینکه ورود و خروج از شهر مریوان ممنوع شده، تاکید کرد، این موضوع کاملا دروغ است و شرایط در شهر مریوان عادی است.

نظامی ها نیز می توانند به راحتی در سطح شهر تردد کنند و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام نانوایی ها، سوپرمارکت ها، قصابی ها، توزیع کنندگان مرغ و سایر اصناف باز هستند و خدمات عمومی به مردم ارائه می شود.

اقبال تصریح کرد: بیشترین ناآرامی ها در پی افزایش قیمت بنزین از بامداد جمعه، 24 آبان، در روز شنبه و دو ساعت در روز یکشنبه به وقوع پیوسته ولی هم اینک مشکلات برطرف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 15 نفر در مریوان دروغ است

کشته شدن 15 نفر در مریوان دروغ است