مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:502019-11-19سياسي

بازتاب مثبت اقدامات کودکان ایرانی در کنوانسیون حقوق کودک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، اقدام کودکان ایرانی در زمینه نقاشی با مضامین معنوی، بازتاب خوبی در کنفرانس بین المللی سی امین سالگرد کنوانسیون حقوق کودک در ژنو که هم اکنون در ژنو در حال برگزاری می باشد، داشته است.

بخشی از نمایشگاه برپا شده در طبقه دوم سازمان ملل در ژنو روبروی سالن 20 محل برگزاری اجلاس، به نقاشی کودکان اختصاص پیدا کرده و تقریبا یک سوم این نقاشی ها مربوط به کودکان ایرانی بوده است.

اکثر این نقاشی ها با مضامین معنوی است و به توصیف خداوند از نگاه کودکان ایرانی پرداخته که مورد توجه و استقبال برگزار کنندگان نمایشگاه و مخاطبین کنفرانس قرار گرفته است.

کنفرانس بین المللی سی امین سالگرد کنوانسیون حقوق کودک از روز دوشنبه 18 نوامبر آغاز و تا روز چهارشنبه در ژنو ادامه خواهد یافت.

بیش از 193 کشور این کنوانسیون را تصویب و این کنوانسیون بیشترین میزان تصویب را در میان همه کنوانسیون های حقوق بشری به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است آمریکا تنها کشور در جهان است که این کنوانسیون را هنوز تصویب نکرده و در صبح اولین روز این کنفرانس، از سوی برخی از کودکان شرکت کننده در کنفرانس، مورد ملامت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب مثبت اقدامات کودکان ایرانی در کنوانسیون حقوق کودک

بازتاب مثبت اقدامات کودکان ایرانی در کنوانسیون حقوق کودک