مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:462019-11-19اقتصادي

مشکلی برای تامین مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد


مشکلی برای تامین مایحتاج مردم استان فارس نداریم و اصناف هم در بحث کنترل قیمت ها باید مراقب و نظارت شدید داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ، مرکز فارس،استاندار فارس در دیدار با روسای اتحادیه های صنفی استان فارس با بیان اینکه توسعه و امنیت از مطالبات اصلی مردم است، گفت: این تصمیم (تغییر نرخ بنزین) اگر ایرادی هم داشته باشد برای حل آن باید از مبادی قانونی وارد شد، نه راهی که مخل آسایش و امنیت مردم و همچنین بهانه ای برای معاندان کشور و نظام باشد.

عنایت الله رحیمی تامین امنیت را از نتایج همکاری و هماهنگی سایر نهاد های اجتماعی دانست و گفت: اصناف همیشه در نیل به اهداف عالی نظام با حداکثر توان پای کار بوده اند و در گذر از این شرایط نیز امیدواریم با برنامه ریزی و مشارکت همه جانبه در تامین امنیت روانی و غذایی مردم موفق عمل کنند.

استاندار فارس اضافه کرد: تامین سوخت مورد نیاز و تامین امنیت تردد از مهمترین دغدغه های صنفی است که در این زمینه با همکاری نهاد های امنیتی و انتظامی اقدامات خوبی انجام شده و به حمدالله هیچگونه مشکلی نداریم.

رحیمی با بیان اینکه قیمت کالا ها افزایش نباید داشته باشد، گفت: از اصناف انتظار داریم، منصفانه عمل کرده و اجازه سوء استفاده به کسی را ندهند، البته برنامه ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تامین مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد

مشکلی برای تامین مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد