مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:402019-11-19اقتصادي

اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار به منظور بازسازی سدهای محلات


از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 25 میلیارد ریال از منابع ملی و آبخیزداری استان برای بازسازی سدها، بندها و گاویون بندی این شهرستان هزینه شده است.

- حسن قمری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مجموعه مدیریتی شهرستان در خصوص فصل سرما اظهار کرد: جلسات ستاد مدیریت بحران تشکیل و پیش بینی های لازم انجام شده است، شهرداری و راهداری شهرستان نیز در آمادگی کامل برای اتفاقات احتمالی و بازگشایی محورهای مواصلاتی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: سدها و بندهای موجود در شهرستان در سیلاب ابتدای امسال مانع از ورود سیل به روستاها شدند و نزدیک به 7 میلیون مترمکعب ذخیره کردند که در فصل تابستان و بهار از آن استفاده شد.

قمری ادامه داد: هم اکنون نیز مسیل ها و رودخانه ها لای روبی و باز شده اند همچنین سدها و بندهای آبی شهرستان نیز بازسازی و برای ذخیره سازی آب حاصل از بارندگی آماده هستند، از ابتدای سال نزدیک به 2.

5 میلیارد تومان از منابع ملی و آبخیزداری استان برای بازسازی سدها و بندها گاویون بندی در شهرستان هزینه شده است.

فرماندار محلات با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان محلات در راستای کنترل قیمت اجناس اظهار کرد: دستورالعمل کنترل قیمت در شهرستان محلات اجرایی شده به گونه ای که هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار به منظور بازسازی سدهای محلات

اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار به منظور بازسازی سدهای محلات