مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:352019-11-19اقتصادي

ذخیره همه اقلام و کالاهای اساسی به اندازه کافی در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه اقلام و کالاهای اساسی مردم در انبارها و سردخانه های استان به اندازه و حتی بیش از نیاز مردم و برای مدت زمان لازم ذخیره شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه اقلام و کالاهای اساسی مردم در انبارها و سردخانه های استان به اندازه و حتی بیش از نیاز مردم و برای مدت زمان لازم ذخیره شده است.

حسین کلانتری در نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان افزود: این کالاها و اقلام در هر زمانی که بازار نیاز داشته باشد بدون افزایش قیمت وارد بازار می شود.

وی اظهارکرد: نظارت جدی و مستمر نهادهای نظارتی و کنترلی بر بازار به صورت میدانی و مستمر و دقیق روزانه انجام می شود و یک تیم نظارتی ناظر و رصد کننده عملکرد این فعالیت های میدانی هستند و گزارشات رسمی را روزانه اعلام می کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: چنانچه کسی بخواهد با اصلاح نرخ بنزین اقدام به سوء استفاده کند قطعا برخورد جدی می شود چون غیرقانونی و اجحاف به حق مردم است.

کلانتری تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق سوخت و افزایش بی رویه مصرف آن، صرفه جویی در مصرف بنزین و تقویت وضعیت معیشت مردم از جمله دلایل اصلاح قیمت بنزین، سهمیه بندی و کارتی کردن آن بوده که تصمیم قوای سه گانه کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره همه اقلام و کالاهای اساسی به اندازه کافی در کهگیلویه و بویراحمد

ذخیره همه اقلام و کالاهای اساسی به اندازه کافی در کهگیلویه و بویراحمد