مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 08:352019-11-19سياسي

نیاز جوانان به کار و شغل آبرومند با حقوق مکفی


به هر حال جوان ایرانی نیاز به کار و شغل آبرومند، با میزان درآمد مکفی دارد که بتواند هم از پس مخارج خود برآید و هم در جامعه جایگاه درخور شأن شخصیت و عزت خود را داشته باشد و این امر میسر نخواهد شد مگر با تکیه و تمرکز بر مظاهر اقتصاد دانش بنیان.

- دکتر طیبی در دیدار با دستندرکاران جشنواره فردا مطرح کرد نیاز جوانان به کار و شغل آبرومند با حقوق مکفی رییس جهاد دانشگاهی معتقد است: به هر حال جوان ایرانی نیاز به کار و شغل آبرومند، با میزان درآمد مکفی دارد که بتواند هم از پس مخارج خود برآید و هم در جامعه جایگاه درخور شأن شخصیت و عزت خود را داشته باشد و این امر میسر نخواهد شد مگر با تکیه و تمرکز بر مظاهر اقتصاد دانش بنیان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم تقدیر از شورای سیاستگذاری، هیئت داوران، اعضای ستاد برگزاری و عوامل اجرایی دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا ، عصر روز گذشته 27 آبان در دفتر مرکز جهاد دانشگاهی برگزار شد.

این مراسم با حضور حمیدرضا طیبی؛ رییس جهاد دانشگاهی، عیسی علیزاده؛ معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، بهزاد رشیدی؛ رییس جهاد دانشگاهی واحد هنر و دبیر پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا در سالن کنفرانس دفتر مرکز جهاد دانشگاهی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جوانان به کار و شغل آبرومند با حقوق مکفی

نیاز جوانان به کار و شغل آبرومند با حقوق مکفی