مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-19بين الملل

عریقات: ترامپ، بزرگترین تهدید برای جهان است


دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) گفت، دولت دونالد ترامپ، بزرگترین تهدید برای امنیت و ثبات جهانی است - صائب عریقات در مصاحبه با این شبکه گفت: دولت آمریکا هر نوع نقشی در روند سازش را از دست داده است.

عریقات افزود: سخنان مایک پمپئو ، وزیر امور خارجه آمریکا درباره قانونی بودن شهرک ها نه فقط خروج از چارچوب قوانین بین المللی، بلکه تکمیل معامله قرن و مکمل دیگر تصمیمات دولت آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است.

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) خاطر نشان کرد: وقتی پمپئو می گوید شهرک ها قانونی هستند، یعنی این زمین ها متعلق به رژیم اسراییل است و این رژیم نیروی اشغالگر نیست، با صراحت کامل می گویم پمپئو با سخنان شب گذشته خود، میخی بر تابوت دیپلماسی عربی زد.

عریقات گفت: دولت آمریکا می خواهد قوانین بین المللی را لغو کند و اجازه بدهید با صراحت بگویم هر کسی که به این دولت اعتماد کند و هر نوع توافقنامه تاکتیکی، راهبردی و نظامی با آن داشته باشد، باید بداند که نمی توان به این دولت اعتماد کرد.

این مقام فلسطینی تصریح کرد،دولت ترامپ از نفتا، توافقنامه آب و هوایی پاریس، توافقنامه هسته ای ایران، توافقنامه های تجاری، توافقنامه موشک های دوربرد با روسیه خارج شد و کنگره آمریکا نخستین طرفی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عریقات: ترامپ، بزرگترین تهدید برای جهان است

عریقات: ترامپ، بزرگترین تهدید برای جهان است