مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-19سياسي

روند بی توجهی به مصوبات شورا در حوزه نظارت مالی را پایان دهید


مجید فراهانی نسبت به اجرای تبصره 4، 5 و 7 اصلاحیه انتخاب ذیحساب و عوامل ذیحسابی در شهرداری تهران سازمان ها و شرکت های تابعه تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صد و هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به انتخاب ذیحساب و عوامل ذیحسابی در شهرداری تهران گفت: ارتقاء سطح سلامت و انضباط مالی و مقابله با تخلفات مالی و محاسباتی یکی از انتظارات به حق شهروندان از شورای شهر است، انتظاری که متاسفانه در طی ادوار شورا تاکنون به آن پاسخ مناسب و در خور شانی داده نشده است و زمینه ساز بی اعتمادی شهروندان نسبت به سلامت مالی اداره شهر شده است.

او افزود: بر اساس تبصره 4 مصوبه اصلاحیه مصوبه انتخاب ذی حساب و عوامل ذی حسابی در شهرداری تهران، سازمانها و شرکت های تابعه ابلاغی به شماره 160/ 895 / 5673 به تاریخ 86/4/12 ذیحسابان موضوع این مصوبه موظف بوده اند نسبت به بررسی اسناد و فرآیند ایجاد تعهد در مناطق، سازمانها، شرکتها، معاونت ها و سایر واحدهای تابعه و ذیربط شهرداری تهران اقدام و پس از تطابق آن با قوانین و مقررات موضوعه و بودجه مصوب، اسناد هزینه را تأیید نمایند.

فراهانی گفت: چک های صادره در کلیه واحدهای یاد شده اعم از مناطق، سازمان ها، شرکتها، معاونت ها و سایر واحدهای ستادی و اجرایی ذیربط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بی توجهی به مصوبات شورا در حوزه نظارت مالی را پایان دهید

روند بی توجهی به مصوبات شورا در حوزه نظارت مالی را پایان دهید