مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:302019-11-19دانش

دانشمندان کشورهای اسلامی سرمایه اجتماعی بزرگی در فناوری هستند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دانشگاه ها و دانشمندان کشورهای اسلامی سرمایه اجتماعی بزرگی در علم و فناوری هستند که می توانند با همکاری یکدیگر بسیاری از نیازهای خود را تأمین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سعید عاملی در دیدار با رییس و اعضای هیئت علمی دانشگاه الفرات کشور سوریه، به جایگاه فعالیت های شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی با عضویت رؤسای سه قوه، وزیر کشور، رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و پزشکی، وزیر آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ورزش و جوانان و سایر اعضای حقوقی و حقیقی دیگر تشکیل شده و وظیفه آن سیاستگذاری در حوزه علم و فناوری و فرهنگ کشور است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولین دستوری که امام خمینی(ره) مطرح کردند، تشکیل شورای انقلاب بود و 36 سال پیش در سال 1363 در زمانی که حضرت آیت الله خامنه ای ریاست جمهوری را برعهده داشتند، دستور تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط امام خمینی (ره) صادر شد.

شورای عالی انقلاب فرهنگی نقش اساسی در علم و فناوری کشور داشته است عاملی ادامه داد: در سال های گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی نقش اساسی در علم و فناوری کشور داشته است و بسیاری از سازمان هایی که بعد از انقلاب برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمندان کشورهای اسلامی سرمایه اجتماعی بزرگی در فناوری هستند

دانشمندان کشورهای اسلامی سرمایه اجتماعی بزرگی در فناوری هستند