مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 07:202019-11-19حوادث

تور «اعلان قرمز» برای کلاهبردار 400 میلیاردی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار هادی شیرزاد رییس پلیس بین الملل ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در پی اعلام مقامات قضایی کشور مبنی بر اینکه فردی متهم به کلاهبرداری از تعدادی از هموطنان به یکی از کشور های منطقه متواری شده است پلیس بین الملل ناجا، - رییس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و انتقال کلاهبردار 400 میلیاردی به کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار هادی شیرزاد رییس پلیس بین الملل ناجا با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در پی اعلام مقامات قضایی کشور مبنی بر اینکه فردی متهم به کلاهبرداری از تعدادی از هموطنان به یکی از کشور های منطقه متواری شده است پلیس بین الملل ناجا، پس از هماهنگی های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی متهم را دستگیر و به کشور بازگرداند.

وی افزود: این متهم با سوءاستفاده از اعتماد مالباختگان، اقدام به کلاهبرداری به مبلغ 400 میلیارد ریال کرده و به خارج از کشور متواری شده بود.

رییس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده و با استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهم بلافاصله در یکی از کشور های منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر و موضوع تحت تعقیب بودن آن به اینترپل کشور محل اختفا نیز ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور «اعلان قرمز» برای کلاهبردار 400 میلیاردی

تور «اعلان قرمز» برای کلاهبردار 400 میلیاردی