مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:562019-11-19سياسي

وزرای کشور و دفاع برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس به بهارستان می روند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی هیئت رییسه مجلس دو سوال را اعلام وصول کرده و انصراف یک نماینده از سوال خود را به شرح زیر مطرح کرد: - سوال دو نماینده مجلس از وزرای دفاع و کشور در صحن علنی از سوی هیئت رییسه اعلام وصول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی هیئت رییسه مجلس دو سوال را اعلام وصول کرده و انصراف یک نماینده از سوال خود را به شرح زیر مطرح کرد:اللهیار ملکشاهی نماینده مردم خرم آباد از سوال خود از وزیر نیرو در خصوص اقدامات این وزارتخانه جهت حفاظت از حریم رودخانه ها و جلوگیری از ساخت و ساز غیرقانونی انصراف داد.

ولی داداشی نماینده آستارا از وزیر کشور در مورد عدم اجرای تبصره 1 ماده 17 قانون استخدام معلمان و همچنین سوال قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه از وزیر دفاع در مورد علت عدم اجرای بند 11 ماده 44 آیین نامه داخلی اعلام وصول شد.

براساس بند 11 ماده 24 هیئت رییسه باید در راستای حفظ شأن، منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه نمایندگان اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای کشور و دفاع برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس به بهارستان می روند

وزرای کشور و دفاع برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس به بهارستان می روند