مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:502019-11-19دانش

آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور از امروز


ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های بدون آزمون سال 98 از امروز 28 آبان آغاز می شود و داوطلبان می توانند برای ثبت نام به دانشگاه ها مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهلت پذیرش دانشجو برای مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در رشته های تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور،غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 به مدت دو ماه تمدید شد.

با توجه به اطلاعیه های 6 و 22 آبان ماه 98، متقاضیان تحصیل در رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 (اعم از داوطلبانی که در پذیرش رشته های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 ثبت نام کرده و یا نکرده اند) می توانند با توجه به رشته ها و دانشگاه های اعلام شده، تقاضای خود را ثبت کنند.

اعلام رشته های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات پذیرنده دانشجو داوطلبان می توانند در اینجا از رشته های تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله مطلع شوند و با مشخص کردن رشته و مؤسسه آموزش عالی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک اعلامی از تاریخ 28 آبان 98 تا 30 دی 98 به دانشگاهها و موسسات آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور از امروز

آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور از امروز