مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:452019-11-19اقتصادي

ذخایر انبارو بازار همه کالاها مطلوب است/4300 بازرس فعال شدند


قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی گفت: برای افزایش کنترل ها همه دستگاه ها به میدان آمدند و چهار هزار و 300 بازرس روزانه 30 هزار بازرسی انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، حسین مدرسی خیابانی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه سامانه 135 سازمان تعزیرات حکومتی نیز برای دریافت گزارش های مردمی فعال شده است، گفت: فهرست قیمت کالاهای اساسی در اپلیکیشن آپ نیز به مردم ارائه شده است.

سه میلیون واحد صنفی داریم که نمی توانیم برای هر کدام از آن ها یک بازرس بگذاریم از مردم خواست از فروشگاه هایی خرید کنند که برچسب قیمت کالا دارند .

برای اطمینان مردم از مبارزه تنظیم بازار با سوء استفاده کنندگان شرایط کنونی تخلفات آن ها در سامانه 124 و اپلیکیشن آپ قرار می گیرد.

وی افزود: تمرکز ستاد تنظیم بازار بر کنترل قیمت صد قلم کالای اساسی است، اما این به معنای کنترل نکردن بقیه قیمت ها نیست.

هفت هزار و 500 اتحادیه برای سه میلیون واحد صنفی وجود دارد که با همه آن ها جلسه گذاشته ایم و آن ها در طرح مبارزه با گران فروشی قیمت ها همراه هستند.

این اتحادیه ها هر کدام بین دو تا 10 بازرس دارند که اگر برای هر کدام دو بازرس در نظر بگیریم 15 هزار بازرس اتحادیه ها نیز ستاد تنظیم بازار را در کنترل قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر انبارو بازار همه کالاها مطلوب است/4300 بازرس فعال شدند

ذخایر انبارو بازار همه کالاها مطلوب است/4300 بازرس فعال شدند