مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:402019-11-19سياسي

گرامیداشت همایش سالروز آزادسازی حصر سوسنگرد


به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی حصر سوسنگرد محفل خاطره گویی رزمندگان و همایش تجلیل از خانواده های معظم شهدای والامقام در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از اردبیل؛ در این همایش امیر حاجیلو فرمانده قرارگاه شمالغرب نزاجا هوشیاری، وقت شناسی، ولایتمداری، توکل به خدا و اراده و ایمان رزمندگان عملیات آزادسازی حصر سوسنگرد را رمز پیروزی در این عملیات عنوان کرد و درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: امروز توان نظامی ایران به قدری افزایش یافته که قابل مقایسه با سالهای دفاع مقدس نیست و این در حالی است که حتی در آن سالها که ایران یک تنه به صورت مستقیم با رژیم بعثی عراق و 56 کشور حامی صدام در جنگ بود یک وجب از خاک ایران را تسلیم دشمن نکردیم.

واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل نیز از انتشار 40 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: به منظور جمع آوری خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از 3200 نفر از رزمندگان و نزدیکان آنها 3600 ساعت مصاحبه ضبط شده است.

در این همایش صادق پام و مهدی قلی نبی زاده از رزمندگان دفاع مقدس که در عملیات آزادسازی حصر سوسنگرد حضور داشتند به خاطره گویی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت همایش سالروز آزادسازی حصر سوسنگرد

گرامیداشت همایش سالروز آزادسازی حصر سوسنگرد